Nápověda - časté dotazy

Co je GameHill.cz?

Co je žebříček skóre a jak se do něj zapsat?

Co je herní ocenění?

Co je hodnost hráče?

Jak získat body?

Nejde mi spustit hra.

Web se nezobrazuje správně/obsah je "rozházený".

Nemohu se přihlásit ke svému účtu.

Proč zmizel můj komentář?

Co znamená "Nepodařilo se zinicializovat skript umožňující soupeřit v žebříčku skóre a získávat herní ocenění"?

Proč se mé dosažené skóre nezaznamenalo?

Proč se mi hry načítají pomalu?

Je možné přidat na server vlastní hru?

Jak mohu odebírat herní novinky?


Co je GameHill?

GameHill je server, na kterém jsou zdarma zveřejněné online hry třetích stran. Hry je možné hrát pouze prostřednictvím internetového prohlížeče. Hráč se zde může zaregistrovat, soutěžit s ostatními o nejlepší skóre a sbírat herní ocenění. Podle herních úspěchů hráče a jeho aktivity na webu je pak určován žebříček nejlepších hráčů.

Co je žebříček skóre a jak se do něj zapsat?

U některých zveřejněných her je možné soutěžit s ostatními o nejlepší dosažené skóre. Tyto hry jsou ve výpisech označené zlatou stuhou přes levý roh dlaždice. U těchto her je vypsán přehled dosaženého skóre hráčů, kteří se do žebříčku zapsali. Jedná se například o nejvyšší dosažené bodové hodnocení, nejrychlejší čas apod. U každé hry se může zápis skóre do žebříčku lišit. Buď budeš po dohrání hry nebo levelu dotázán, zda chceš své skóre zveřejnit v žebříčku, nebo bude ve hře dostupné tlačítko, většinou nazvané "Submit score", pomocí kterého skóre do žebříčku odešleš. Pokud bylo skóre dostatečně vysoké, zapíšeš se do žebříčku. Za první tři místa získává hráč body, které ho posouvají výše po žebříčku hráčů a zvyšují případně také jeho hodnost. Aby mohl hráč zapisovat své skóre do žebříčku, musí být přihlášený.

Co je herní ocenění

Některé hry během hraní odesílají na profil hráče získaná herní ocenění. Jsou to hry ve výpisech označené stříbrnou stuhou přes levý roh dlaždice. Tato herní ocenění hráč získává během hraní a to např. za velmi rychle dohraný level, za poražení hlavního padoucha, za sestavení největšího comba (většinou ve hrách typu "spoj 3") atd. Herní ocenění jsou pak zobrazena na profilu hráče a zvyšují jeho bodové hodnocení a tedy i hodnost.

Co je hodnost hráče?

Hodnost hráče vyjadřuje to, jak se hráč činil ve sbírání medailových pozic v žebříčcích skóre a kolik nasbíral herních ocenění. Za každou medailovou pozici a ocenění se na konto hráče připisují body a při dosažení určitého počtu bodů je hráč povýšen na vyšší hodnost. Všichni noví hráči začínají pěkně od píky jako "vidláci". Postupně se mohou propracovat sérií šlechtických titulů až po tituly panovnické.

Kolik bodů je potřeba k dosažení jednotlivých hodností:

HodnostBody
Vidlák0-199
Panoš200-399
Vladyka400-599
Rytíř600-999
Baron1000-1399
Vikomt1400-1799
Hrabě1800-2199
Markýz2200-2599
Kníže2600-2999
Vévoda3000-3799
Velkovévoda3800-4599
Arcivévoda4600-5399
Král5400-6199
Císař6200 a více

Jak získat body?

Body, díky kterým je hráč povýšen na vyšší hodnost, se připisují za:

dosažení medailové pozice (1. až 3. místo v žebříčku)3 body
* držení 1. místa v žebříčku12 bodů
* držení 2. místa v žebříčku8 bodů
* držení 3. místa v žebříčku4 body
získání herního ocenění3 body

* Pokud tě někdo sesadí z první / druhé / třetí pozice, o tyto body přicházíš a můžeš být i degradován!

Nejde mi spustit hra

Pravděpodobně ti chybí plugin do prohlížeče potřebný ke spuštění hry. Drtivá většina her na GameHillu je vytvořena v technologii Flash, ke spuštění těchto her budeš potřebovat Adobe Flash Player. Některé hry s kvalitnější grafikou mohou také vyžadovat Adobe Shockwave Player. Novější hry pak mohou být vytvořené pomocí Unity3D a mohou vyžadovat tedy Unity3D Web Player. Pokud ti plugin chybí, prohlížeč by tě měl automaticky vyzvat k jeho instalaci. Nestane-li se tak, využij konkrétní příslušný odkaz výše, který tě přesměruje na stránku, kde je možné plugin zdarma stáhnout a nainstalovat. Pokud hra i přesto nefunguje, bude pravděpodobně chyba na naší straně, v takovém případě prosíme o její nahlášení.

Web se nezobrazuje správně/obsah je "rozházený".

Tento web je určen pro použití v moderních internetových prohlížečích. Za předpokladu, že používáš nějaký starý prohlížeč, je možné, že se ti web zobrazuje jako "rozsypaný čaj". Staré prohlížeče neumí používat nové webové technologie, jsou pomalejší a plné chyb. Proto doporučujeme aktualizovat na nejnovější verzi. Problémy, o kterých víme, jsou v prohlížečích Internet Explorer 7 a starších. Internet Explorer ve verzi 8 by měl fungovat v pořádku, avšak pro nejlepší zobrazení použij Internet Explorer 9 a vyšší verze (není dostupný pro Windows XP), případně moderní prohlížeč jako Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera nebo Safari.

Nemohu se přihlásit ke svému účtu.

To může mít v zásadě dvě příčiny. Jednou z nich je, že jsi zapomněl své heslo. V takovém případě využij formulář pro vygenerování dočasného hesla a pokus se pomocí něj přihlásit (bude ti zasláno na email). Druhý důvod může být ten, že tvůj účet byl zablokován. To se může stát pokud jsi se dopustil nějakého jednání, které je v rozporu s pravidly tohoto webu. Pokud máš podezření, že ti účet byl zablokován neprávem, dej nám vědět a my celou věc prošetříme a sdělíme ti naše stanovisko.

Proč zmizel můj komentář?

Pravděpodobně tvůj komentář obsahoval nějaké nevhodné, vulgární, napadající či urážející sdělení. Máš-li pocit, že tvůj komentář byl smazán neprávem, sděl nám pro snazší dohledání tvého komentáře svou přezdívku, u které hry byl komentář přidán a kdy a my celou věc posoudíme ještě jednou, případně sdělíme důvod, kvůli kterému byl komentář odstraněn.

Co znamená "Nepodařilo se zinicializovat skript umožňující soupeřit v žebříčku skóre a získávat herní ocenění"?

Tato věta se objeví pod hrou v případě, že ti něco blokuje načtení skriptu, který je zodpovědný za správné fungování žebříčku skóre pro konkrétní hru. To bývá způsobeno většinou různými doplňky prohlížečů, které blokují reklamu. Ačkoliv tento skript žádnou reklamou není, doplněk ho tak vyhodnotí a zamezí jeho stažení. V takovém případě se zobrazí toto upozornění. Takovými doplňky jsou nejčastěji AdBlock, nebo AdBlock Plus. Pro správnou funkčnost žebříčku skóre tento doplněk vypni pro server gamehill.cz.

Proč se mé dosažené skóre nezaznamenalo?

Pokud nemáš zapnutý doplněk prohlížeče, který blokuje reklamy a stále se nezaznamnévá tvé skóre, čti dále. V některých hrách se tvé dosažené skóre zapíše automaticky, ale u jiných je potřeba po dokončení hry nebo nějaké její úrovně kliknout na tlačítko pro zapsání skóre. Většinou toto tlačítko bývá nadepsané "Submit score", "Save score", "Publish score" apod. Některé hry mají tlačítko pro publikování skóre skrytý mezi ikonkami sociálních sítí. Pak bývá potřeba stisknout logo MochiGames viz následující obrázek.

Pokud se skóre nezapíše ani potom, pravděpodobně nastala chyba, kterou nemůžeme ovlivnit. Celý princip totiž spočívá v tom, že skóre se odesílá na server třetí strany a ten teprve potom po ověření pošle skóre nám. Je to proto, aby se zabránilo podvodným zápisům. Pokud ovšem nastala chyba ve zpracování zaslaného skóre u třetí strany, nelze s tím z naší pozice bohužel nic dělat. Pokud se ti to u nějaké hry stane opakovaně, budeme rádi, pokud nám to sdělíš.

Proč se mi hry načítají pomalu?

Některé hry mohou mít řádově desítky MB a může tedy trvat poněkud déle, než se stáhnou a spustí. Také hodně záleží na rychlosti tvého připojení k Internetu. Zkus si spustit test rychlosti připojení (např. SpeedTest). Tvoje rychlost by měla pro pohodlnou práci s tímto webem dosahovat alespoň řádu jednotek megabitů.

Je možné přidat na server vlastní hru?

Pokud jsi vytvořil vlastní hru a nechceš si jí nechat jen pro sebe, tak nám jí zašli na náš kontaktní email info@gamehill.cz s průvodním textem a popisem ovládání a sleduj, jaké hra dostane hodnocení od ostatních hráčů.

Jak mohu odebírat herní novinky?

Pokud chceš být informován o nových hrách hned po jejich přidání na GameHill, použij náš RSS kanál. RSS kanál je malý, stále aktuální soubor, který lze načíst pomocí RSS čtečky.